Functieomschrijving:

  • Opvragen, bewerken, invoeren en onderhouden van prijslijsten, marges en kortingen van leveranciers.
  • Invoeren/onderhouden van prijslijsten, incl. kortingen, t.b.v. klanten.
  • Handmatig invoeren van nieuwe artikelen en wijzigen van stamgegevens van bestaande artikelen.
  • Dagelijkse controle op juistheid van invoer artikelen, signaleert afwijkingen, past deze aan en doet mondelinge/schriftelijke terugkoppeling aan invoerder.
  • Bestelparameters invoeren en onderhouden, rekening houden met de economische bestelhoeveelheden en het behoefte patroon, dat door de functiehouder zelf wordt opgesteld.
  • Het up-to-date houden van artikelenbestand, prijsgegevens en leveranciersvoorwaarden.
  • Zelfstandig controleren van de inkoopvoorstellen die door de MBP (Materiaal Behoefte Plan) zijn gegenereerd.
  • Bestellingen plaatsen en mutaties o.b.v. orderbevestiging doorvoeren.
  • Uitvoeren en rapporteren van jaarlijkse voorraad tellingen van de service monteurs en eventuele tussentijdse voorraad mutaties doorvoeren en bijhouden.
  • In samenspraak met de Hoofd Administratie en onderdelen de gewenste voorraadhoogtes bepalen.
  • Voorraad controleren op incourante voorraad, signalerend optreden naar betrokkenen en de voortgang hieromtrent bewaken.
  • Bewaken van retour- en defect- en claimvoorraad alsook per monteur- en transfer voorraad.
  • Voorraad zo efficiënt mogelijk zien te verdelen over de verschillende hoofdvestigingen.
  • Levertijd bewaking van bestelde goederen.
  • Overzicht houden van alle leveranciers met bijbehorende inkoopvoorwaarden.
  • Uitvoeren en rapporteren van (kritische) leveranciersbeoordeling.
  • Rapporteren van structurele leveringsproblemen aan leidinggevende en incidentele problemen zelfstandig oplossen (bijv. beschadiging van artikelen of foutieve leveringen).

Functie- eisen:

  • Je hebt een afgeronde mbo- opleiding dat aangevuld is met enige jaren ervaring in soortgelijke functie.
  • Je bent efficiënt, nauwkeurig, analytisch en makkelijk in de omgang.
  • Je hebt een flexibele instelling en kunt goed plannen.
  • Je bent administratief goed onderlegd en bekend met verschillende automatiseringsvaardigheden.
  • Je bent 40 uur in de week beschikbaar.

Het aanbod:

  • Een rechtstreeks dienstverband met mogelijkheid tot verlenging naar onbepaalde tijd.
  • Een fulltime dienstverband met mogelijkheden om door te groeien.
  • 25 vakantiedagen en 7 ATV dagen.
  • Premievrij pensioen, winstuitkering en korting op collectieve verzekeringen.
  • Reiskostenvergoeding.
  • Locatie is goed bereikbaar met Openbaar- en eigen vervoer.
  • Een leuk team met veel samenhorigheid en prima sfeer.
  • Mogelijkheden tot het volgen van cursussen en/of opleidingen en intern doorgroeien naar een andere positie binnen het bedrijf.

Bedrijfsprofiel:

Een handelsonderneming in technische installaties en systemen voor in de productieprocessen- en bouw gerelateerde industrie. Een organisatie met een platte organisatiestructuur en een informele werksfeer. Het personeel staat hoog in het vaandel en zij worden aangemoedigd, dan wel gestimuleerd om zichzelf te blijven ontwikkelen en men biedt hen cursussen en opleidingen aan die volledig worden gefaciliteerd door de organisatie. Het bedrijf is internationaal en heeft meerdere vestigingen. Een open en transparant bedrijf met hart voor hun personeel. In totaal werken voor deze divisie 80 medewerkers vol enthousiasme en gedrevenheid. De werkplek is een grote kantoortuin met veel licht en ruimte. Deze functie is ter uitbreiding van de afdeling.

Voorraadbeheerder = ingevuld

Solliciteer