Wegens uitbreiding van de afdeling door groei, zoek ik een orderadministrateur! Je komt te werken in een team van 3 collega’s in een grote ruimte met de sales en inkoop afdeling. Het kantoor is voorzien van een nieuw interieur en een lik verf. De sfeer is uitstekend en waar geregeld een grap wordt uitgehaald.

Wat ga je doen?

  • Je bent verantwoordelijk voor de gehele orderadministratie
  • Orders verwerken in het systeem en zorgen voor een goede uitlevering
  • Contacten onderhouden met transporteurs en leveranciers 
  • Opdrachtbevestigingen sturen naar klanten
  • Levertijd bewaking
  • Voorraadbeheer van het gehele assortiment
  • Prijslijsten up-to-date houden
  • Database beheer

Wat heb jij te bieden?

  • Mbo werk- en denkniveau, aangevuld met ervaring in soortgelijke functie
  • Je bent 16 tot 24 uur in de week beschikbaar en werkdagen- en tijden in overleg
  • Je bent gestructureerd, communicatief en makkelijk in de omgang
  • Je kunt goed overweg met verschillende software programma’s

Het aanbod:

  • Bepaalde tijd contract dat gecontinueerd kan worden naar onbepaalde tijd
  • Flexibele werktijden en dagen
  • Goed te bereiken met eigen en Openbaar Vervoer
  • Goed salaris met een uitgebreid pakket aan; reiskostenvergoeding, studievergoeding, winstuitkering, bonusregeling, extra vakantiedagen en een goed pensioen

Bedrijfsinformatie

Zij zijn een levendige en internationale distributeur van handelsgoederen. Van origine is het een familiebedrijf dat inmiddels is uitgegroeid naar een internationale organisatie waarin zij marktleider zijn in hun business. Een bedrijf dat veel aandacht en tijd besteed aan hun medewerkers. Er is een heel laag verloop onder personeel en daar is een reden voor, die luidt; Samenwerken en elkaar waarderen en respecteren om wie en wat je bent. Het is een redelijk platte organisatie waarin de lijnen kort zijn en de sfeer excellent is. Gemoedelijk en veel samenhorigheid, echt het ‘WIJ’ gevoel, allen voor een en een voor allen!

Medewerker Orderadministratie

Solliciteer