• Ben jij een ervaren en zelfstandige professional die graag structuur aanbrengt in een dynamische werkomgeving?
  • Heb jij een scherp oog voor detail en een passie voor planning en organisatie?
  • Ben jij beschikbaar voor 32 tot 40 uren in de week tussen april en november voor een uitdagende tijdelijke rol i.v.m. zwangerschapsverlof?

Dan is deze functie jou op het lijf geschreven!


Zij zijn een internationaal toonaangevend bedrijf in de print- en design industrie, gespecialiseerd in innovatieve oplossingen voor grootformaatprinters, textiel- en 3D-printtechnologie. Het team werkt dagelijks aan hoogwaardige producten en diensten voor klanten wereldwijd. Binnen hun dynamische en internationale werkomgeving krijg jij de kans om bij te dragen aan hun groei en successen.

Als Assistent van de Sales Manager zorg jij ervoor dat alles binnen de salesafdeling gestroomlijnd en georganiseerd verloopt. Jij ontzorgt, houdt overzicht en zorgt ervoor dat deadlines worden gehaald. Je bent een echte spin in het web die zelfstandig kan werken en snel schakelt tussen verschillende taken.

  • Plannen en organiseren: Je beheert de agenda van de General Sales Manager en plant afspraken en vergaderingen
  • Excel & data-analyse: Je houdt salesrapportages, overzichten en databases up-to-date en verwerkt gegevens in Excel. Dit is een belangrijk onderdeel van je werk
  • Contractbeheer: Je ondersteunt bij het opstellen, beheren en opvolgen van contracten en documentatie
  • Communicatie & coördinatie: Je bent een centraal aanspreekpunt voor interne en externe contacten en zorgt voor een soepele communicatie
  • Reizen regelen: Je organiseert reizen, boekt vluchten en accommodaties en stelt reisschema’s op
  • Projectondersteuning: Je bewaakt deadlines, volgt actiepunten op en ondersteunt bij sales gerelateerde projecten

Wat breng je mee?

  • Minimaal 5 jaar of langer ervaring in een ondersteunende rol zoals directiesecretaresse, officemanager of sales support
  • Uitstekende Excel vaardigheden: je werkt regelmatig met spreadsheets en overzichten
  • Goede georganiseerde en analytische skills: jij ziet snel verbanden en houdt altijd overzicht
  • Zelfstandigheid & pro activiteit: je pakt taken zelfstandig op en ziet waar ondersteuning nodig is
  • Communicatief sterk: je spreekt en schrijft uitstekend Engels en kunt helder en professioneel communiceren
  • Discreet & nauwkeurig: je werkt met gevoelige informatie en gaat hier zorgvuldig mee om

Wat bieden we jou?

  • Een uitdagende baan voor tijdelijk in verband met zwangerschapsverlof (april tot november)
  • Een zelfstandige functie waarin je veel verantwoordelijkheid krijgt
  • Een uitgebreid inwerktraject zodat je niet in het ‘diepe’ wordt gegooid
  • Een dynamische omgeving met een diversiteit aan culturen in een informele en fijne sfeer
  • Een goed salaris met prima arbeidsvoorwaarden
  • Ze zijn goed te bereiken met openbaar- en eigen vervoer in Diemen

Management Assistent Sales Manager

Solliciteer