Wil je graag verantwoordelijk zijn voor het behandelen en afhandelen van alle commerciële en operationele activiteiten met betrekking tot ons onderdelenpakket? Is het jouw doel de onderdelenverkoop te optimaliseren? En wil je graag zelfstandig werken? Dan maken we graag kennis met jou!

Bedrijfsprofiel:

Een handelsonderneming in technische installaties of systemen voor in de productieprocessen en bouw gerelateerde industrie. Daarnaast ook een specialist in de Maritiem, Offshore en Chemische industrie. Een organisatie met een platte organisatiestructuur en een informele werksfeer. Het personeel staat hoog in het vaandel en worden dan ook aangemoedigd, dan wel gestimuleerd om zichzelf te blijven ontwikkelen. Het bedrijf is internationaal en heeft meerdere vestigingen. Een open en transparant bedrijf met hart voor hun personeel.

Functieomschrijving:

  • Op een proactieve manier, het benaderen van de markt om tot een vergroting van de afzet van pomponderdelen te komen.
  • Het technisch en commercieel adviseren van klanten op het gebied van pompenonderdelen.
  • Het opstellen van offertes, waarbij je contact met de leveranciers onderhoudt om een zo gunstig mogelijke inkoopprijs te bewerkstelligen. 
  • Het telefonisch opvolgen van offertes.
  • Het correct afhandelen en uitwerken van verkregen orders
  • Je verzorgt respectievelijk de inkoop bij de leveranciers, als de administratie in geval onderdelen op voorraad zijn.
  • Het bewaken van de voortgang en levertijd van de orders, waarbij je bij tussentijdse wijzigingen proactief communiceert naar je klanten. 
  • Het verzamelen en registreren van gegevens voor leveranciers/fabrieken en voor je collega’s van het magazijn
  • Het op correcte wijze afhandelen van klachten. 
  • Het op peil houden van een optimale onderdelenvoorraad.

Functie- eisen:

  • Je hebt het werk- en denkniveau van een mbo ‘er dan wel hbo’er.
  • Je bent service en klant gericht en bouwt relaties, verder uit.
  • Je hebt ruim en technisch inzicht waardoor je sneller tot de oplossing dan wel, kern komt van een situatie.
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed en Engels is een pre.
  • Je bent initiatiefrijk, gedisciplineerd, stressbestendigheid, collegiaal, verantwoordelijk en hebt geen negen tot vijf mentaliteit
  • Je bent vaardig met computers en hun software pakketten.

Het aanbod:

  • Een contract voor bepaalde tijd voor 40 uur in de week met de mogelijkheid tot verlenging voor onbepaalde tijd
  • Dynamiek, afwisselende werkzaamheden en een no-nonsense cultuur. Een marktconform salaris en een winstuitkering 
  • 23 vakantiedagen en 7 ATV dagen
  • Een premievrije pensioenregeling
  • Een modern kantoor in Amsterdam, goed bereikbaar met openbaar vervoer.
Commercieel medewerker binnendienst

Solliciteer