Ik ben op zoek naar een gedreven en enthousiaste medewerker die het sales team komt versterken!

  • Het geven van deskundig technisch, commercieel en logistiek advies
  • Het behandelen van telefonische en schriftelijke orders
  • Het geven van prijsinformatie, de verzorging en opvolging van calculaties en offertes
  • Opvolging van leads voortkomend uit de website of marketingactiviteiten
  • Actieve telefonische verkoop en acquisitie t.a.v. gedefinieerd debiteuren en prospects
  • Het actief beheren van het verkoopinformatiesysteem van informatie in klantendossiers
  • Het managen van lost and gained business samen met de TCA
  • Het vastleggen van concurrentie informatie
  • Actieve deelname aan het periodieke sales teamoverleg
  • Het meermaals per jaar samen met de TCA afleggen van klantbezoeken
  • Managen van verkoopovereenkomsten en backorders
  • Het managen van kwaliteitsklachten e retourzendingen
  • Je bent de back-up bij afwezigheid van een collega
  • Deelnemen aan verschillende projecten
  • Orders van A tot Z begeleiden, afstemmen intern en met de klant

Wat vraag ik van jou:

  • Een hbo diploma, bij voorkeur bedrijfskundig of economisch en affiniteit met techniek
  • Je hebt ervaring en kennis opgedaan in een soortgelijke commerciële functie
  • Je bent een empathische teamspeler met een sociale en behulpzaam karakter
  • Je bent commercieel gedreven en een echte relatiebeheerder
  • Je hebt geen schroom om de telefoon op te pakken en volgt met gemak, sales leads op
  • De Engelse taal beheers je prima in woord en geschrift net als de Nederlandse taal
  • Je bent bekend met Microsoft Dynamics en Sales Force systemen en zo niet, dan word je hierin opgeleid
  • Werkdagen en uren zijn bespreekbaar tussen de 32 en 40 uren per week en flexibel in te delen
  • Mogelijkheden tot hybride werken zijn aanwezig en kunnen incidenteel ingezet worden

Wat is het aanbod:

  • Een rechtstreeks dienstverband voor 1 jaar met verlenging naar onbepaalde tijd
  • Een constructief, gezellig team van 6 collega’s op de binnendienst en 5 in de buitendienst
  • Een platte organisatie met een informele sfeer
  • Laag verloop onder personeel en een hoge bindingsfactor tussen de collega’s onder elkaar
  • De werkplek is in een kantoortuin dat van alle gemakken is voorzien
  • Gezamenlijke lunches, teambuildingsactiviteiten, uitjes, werkborrels, grote Nederlandse evenementen enzovoorts
  • Een zeer goed salaris met een goed secundair arbeidsvoorwaardensysteem
  • 30 vakantiedagen, goed pensioen, goed reiskostenvergoedingssysteem, bonusregeling, winstuitkering, een financieel verjaardagscadeau, goed beloningssysteem en beoordelingssysteem
  • Dit bedrijf ligt centraal goed en is goed te bereiken met Openbaar- en eigen vervoer. Bij eigen vervoer zijn er voldoende onbetaald parkeren mogelijkheden

Bedrijfsprofiel:

Een internationaal bedrijf waarbij het hoofdkantoor is gevestigd in Diemen en daarnaast nog in Duitsland en België. Zij zijn een Technische groothandel in bevestigingsmaterialen en hun klanten begeven zich in een niche markt in de techniek. Dit bedrijf heeft intrinsieke interesse in hun klanten en zeker ook in hun werknemers. Er is een laag verloop onder personeel en de medewerkers gaan echt met hun tijd mee. Zij vinden het heel belangrijk dat er een goede balans is tussen werk en privé. Dit bedrijf is financieel zeer gezond en heeft een marktleiderspositie in hun vakgebied. Zij hebben een jaarlijks beoordelingssysteem waarin hun werknemers worden erkent en gewaardeerd om hun inzet en resultaten. De sfeer is uitmuntend te noemen omdat men echt elkaar steunt en helpt waar nodig. Samenhorigheid en respect voor elkaar is essentieel en medewerkers worden ook gehoord en gezien bij de onderhandelingen over de visie en strategie van het bedrijf. Kortom, een mensen mens bedrijf in een vernuftig technisch jasje.

Commercieel medewerker binnendienst

Solliciteer