Altijd al een administratieve baan geambieerd waarin je veel vrijheid en zelfstandigheid krijgt? Je volledig verantwoordelijk bent voor je eigen processen alsook van je collega’s?

Bedrijfsprofiel:

Een handelsonderneming in technische installaties of systemen voor in de productieprocessen en bouw gerelateerde industrie. Een organisatie met een platte organisatiestructuur en een informele werksfeer. Het personeel staat hoog in het vaandel en worden dan ook aangemoedigd, dan wel gestimuleerd om zichzelf te blijven ontwikkelen. Het bedrijf is internationaal en heeft meerdere vestigingen. Een open en transparant bedrijf met hart voor hun personeel. In totaal werken voor deze divisie 80 medewerkers vol enthousiasme en gedrevenheid. De werkplek is een grote kantoortuin met veel licht en ruimte. Deze functie is ter uitbreiding van de afdeling.

Functieomschrijving:

  • Je bent verantwoordelijk voor de gehele orderadministratie en bewaking in ERP systeem.
  • Het bewaken en oplossen van openstaande klachten.
  • Periodiek de klachten analyseren om herhaling te voorkomen.
  • Garantieclaims afhandelen.
  • Verkochte UNITS digitaal aanmelden voor het verlengen van garantie.
  • Claimen van gemaakte kosten onder garantie.
  • Produceren op periodiek of ad hoc basis (management) informatie betreft de garantieclaims.
  • Je bent verantwoordelijk voor een ‘waterdichte’ koudemiddelen (STEK) registratie.
  • Het up-to-date houden van werkvergunningen, VCA diploma’s en de vereiste keuringen van de Service monteurs.
  • Het aanvragen van nieuwe veiligheid- en werkpassen.
  • Bestellen van gereedschappen en persoonlijke beschermmiddelen (PBM).
  • Registratie en beheer van gebruikte en op voorraad liggende gereedschappen en apparatuur.
  • Je zorgt voor een ‘waterdichte” (over) uren registratie t.b.v. een correcte salarisverwerking.
  • Het beheren en bestellen van kantoorartikelen.
  • Het up-to-date houden van de database en actueel houden van UNITS artikelenbestand.
  • Zorg dragen voor een correcte in- en uitstroom van UNITS in de installed base, waardoor de Service artikelenbestand up-to-date blijft.

Functie- eisen:

  • Je hebt een mbo- diploma, richting administratie of anders gerelateerd.
  • Je hebt kennis en ervaring opgedaan in een soortgelijke functie.
  • Je bent secuur, adequaat, doortastend en gestructureerd in je werk en hebt oog voor detail.
  • Je hebt een flexibele instelling en bent betrokken in alle processen die je uitvoert.
  • Je bent voor 32 tot 40 uur in de week beschikbaar en woonachtig in de omgeving van Amsterdam West.

Het aanbod:

  • Een rechtstreeks dienstverband voor bepaalde tijd dat verlengt kan worden naar onbepaalde tijd.
  • De intentie is een langdurige samenwerking met elkaar aan te gaan.
  • Een goed salaris met een uitgebreid secundair arbeidsvoorwaardenpakket.
  • Premievrij pensioen.
  • Reiskostenvergoeding.
  • 25 vakantiedagen en 7 ATV dagen.
  • Een winstuitkering.
  • Goed bereikbaar met Openbaar Vervoer als ook eigen vervoer.

Zie jij jezelf als onze nieuwe collega? Neem dan contact met mij op zodat wij samen kunnen kijken naar de mogelijkheden voor jou.

Administratief medewerker = ingevuld

Solliciteer