Ben jij een nauwkeurige administratieve topper met oog voor detail? Hou je van klantcontact en voel je je thuis in een dynamische omgeving? Dan hebben wij de perfecte kans voor jou!

Wat te vertellen over dit bedrijf:

Zij zijn een toonaangevende technische groothandel gespecialiseerd in bevestigingsmaterialen. Ze leveren aan klanten in uiteenlopende sectoren en staan bekend om onze kwaliteit, betrouwbaarheid en klantgerichte aanpak. Op de afdeling Sales Support in Diemen zoeken ze versterking voor hun team van drie collega’s. Jij wordt hét aanspreekpunt voor hun Belgische klanten.

Jouw Rol als Sales Support Medewerker

Als Sales Support Medewerker ben jij de spil in het orderproces. Je zorgt ervoor dat klantorders correct worden ingevoerd en verwerkt en je ondersteunt het salesteam met diverse administratieve taken. Je houdt van een gevarieerde werkdag waarin je moeiteloos schakelt tussen administratie en klantcontact.

Jouw Taken

  • Het verwerken van alle verkooporders in hun ERP-systeem (is jouw hoofdtaak)
  • Het aanmaken van nieuwe klanten en het verzenden van proforma facturen
  • Het verwerken van retouren en creditnota’s
  • Het boeken van betalingen van debiteuren en aan crediteuren
  • Op termijn: het ondersteunen van de Inside sales afdeling met bijvoorbeeld; backorderlijsten bijhouden, werkorders voorbereiden en offreren

Wat bieden wij?

  • Een rechtstreeks dienstverband met uitzicht naar vast
  • Een vaste werkplek op hun kantoor in Diemen (helaas geen mogelijkheden tot hybride werken, kan wel incidenteel)
  • Een functie voor 24-28 uur in de week, flexibel verdelen over 5 dagen waarbij maandag en vrijdag, verplichte werkdagen zijn
  • Een hecht en gezellig team van 3 collega’s
  • Een goed salaris met uitgebreide secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals; reiskostenvergoeding, goed pensioen, winstuitkering, bonusregeling en 30 vakantiedagen
  • Een uitstekende werkgever met een uitstekende reputatie in de markt
  • Gezellige etentjes, borrels en evenementen die volledig verzorgd worden. Als een soort van team deelnemen aan sportieve evenementen of als supporter of niet, dat is ook goed
  • Gezamenlijke lunches die geheel verzorgt worden door een erkend traiteur
  • Hoe leuk? Zij hebben nog een ‘echte’ koffiedame in dienst die elke medewerker voorziet van een heerlijk kopje koffie, thee of wat anders tot aan lunchtijd.

Wat vragen wij van jou?

  • Je hebt een mbo-4/ mhbo werk- en denkniveau met een achtergrond in de administratie
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een administratieve functie met een focus op orderverwerking en klantencontact
  • Ervaring met ERP-systemen zoals bijvoorbeeld Microsoft Dynamics AX
  • Je woont binnen een straal van 30 km van Diemen
  • Je bent nauwkeurig, secuur, betrokken en loyaal
  • Je bent flexibel inzetbaar bij vakanties, ziekte en bij afwezigheid van collega’s. En beschikbaar op de maandag en vrijdagen

Waarom kiezen voor hen?

Bij hen kom je terecht in een dynamische werkomgeving waar geen dag hetzelfde is. Je werkt samen met een hecht team van collega’s die elkaar ondersteunen en waar jouw inzet wordt gewaardeerd. Heb je ideeën? Ze luisteren graag!

Sales Support medewerker=ingevuld

Solliciteer