Ben jij een mensen- mens? Ben jij graag in contact met mensen, zoals met collega’s dan wel externe klanten? En bewaak jij graag de processen of die nageleefd (moeten) worden en weet jij hieraan een mooie twist te geven? Kortom, ben jij een organizer die graag de touwtjes in handen heeft? Wil je meer informatie, schroom niet en bel of mail mij.


Bedrijfsprofiel:

Een internationaal bedrijf dat onderdeel is van een grote holding en alsmaar groeit. Er werken 140 medewerkers op diverse locaties in Nederland en in het buitenland. Het hoofdkantoor staat in Amsterdam en is goed te bereiken met Openbaar- en eigen vervoer. Een platte organisatiestructuur in een informele en gemoedelijke sfeer. Zij zijn specialist in perslucht systemen en alle toebehoren materialen en installaties. De samenhorigheid is groot en geregeld worden er leuke uitjes georganiseerd.

Functieomschrijving:

  • Je bent het aanspreekpunt voor onze klanten met een serviceaanvraag op het gebied van industriële installaties/ machines
  • Je maakt offertes en je bereidt de uitvoering van revisies en reparaties voor
  • Je verzorgt ook de administratieve afwikkeling en de facturatie
  • Je coördineert de werkzaamheden van onze servicemonteurs en –technici
  • Je regelt de planning van de werkzaamheden die voortkomen uit onze onderhoudsabonnementen, zodat aan de contractafspraken met onze klanten wordt voldaan
  • Je bent verantwoordelijk voor de planning van de monteurs en werkzaamheden
  • Bestellingen opnemen van materialen of anders die voortvloeien uit de onderhoudsafspraken dan wel ad hoc
  • Je werkt volgens de richtlijnen van onze organisatie met betrekking tot veiligheid, gezondheid, welzijn en milieu (VGWM)

Functie- eisen:

  •  Je hebt een mbo4- opleiding afgerond met een diploma
  • Je hebt ervaring opgedaan in een soortgelijke functie dan wel bedrijf
  • Je bent een kei in het plannen en organiseren van verschillende opdrachten/projecten
  • Je bent flexibel en stressbestendig ingesteld, zodat je snel kunt inspelen op ad hoc vragen
  • Je hebt kennis van de Microsoft-pakketten en bent handig met computers
  • Je bent communicatief en goed in het Nederlands en het Engels
  • Je hebt een klant- en servicegerichte instelling en werkt oplossingsgericht

Het aanbod:

  • Een bepaalde tijd contract, dat verlengt wordt naar onbepaalde tijd bij goed functioneren
  • Mogelijkheden om cursussen en/of opleidingen te volgen
  • Mogelijkheden om door te groeien naar een andere functie dan wel afdeling
  • Afwisselende werkzaamheden in een no-nonsense cultuur
  • Een marktconform salaris
  • Een winstuitkering
  • Een premievrije pensioenregeling
  • 25 vakantiedagen en 7 ATV dagen
Werkvoorbereider- Planner

Solliciteer