Kansen zien liggen? Gedreven, sociaal en digitaal handig? Wegens zwangerschapsverlof (1 maart tot 1 september 2024) zoek ik op de korte termijn een kei van een vervanger voor een hogeschool in het centrum van Amsterdam.

Het doel van de functie is dat jij samen met je drie directe collega’s het Secretariaat Servicebureau runt. Elke ochtend is er een overleg waarin de dagelijkse werkzaamheden worden besproken en verdeelt binnen het team. Het team is divers en men hoopt dat jij iets meebrengt dat hen aanvult. Daarnaast krijg jij energie van jouw afwisselende werkdagen want geen dag is hetzelfde.

Wat ga je doen?

  • Het afhandelen van binnenkomende telefoongesprekken (via Teams)
  • Het verwerken van e-mails en post met de daarbij behorende correspondentie
  • Je ondersteunt de (hoofden van de) afdelingen van het Servicebureau op secretarieel gebied
  • Het inplannen van afspraken en organiseren van bijeenkomsten, het reserveren van vergaderruimtes en het verzorgen van de catering voor diverse gelegenheden
  • Je houdt ook toezicht op de gemeenschappelijke ruimtes op orde en netheid
  • (Online) Documentenbeheer, communicatie met het hele Servicebureau (bv via Teams) en de digitale archivering behoort tot je taken

Wie ben jij?

Je hebt (bij voorkeur) enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie. MS Teams & Office hebben geen geheimen voor je en nieuwe systemen maak je snel eigen. Je bent energiek, vriendelijk en flexibel, kunt goed plannen en organiseren. Je hebt een servicegerichte instelling en kunt secuur werken. Verder heb je goede communicatieve vaardigheden in het Engels en Nederlands. Zelfstandig werken en ook goed kunnen werken in teamverband.

Zij bieden?

Een fijne werkplek bij een boeiende hogeschool in het centrum van Amsterdam. De zwangerschapsperiode is van 1 maart tot 1 september 2024. De functie is gewaardeerd in schaal 7 conform de cao- hbo, generieke functieomschrijving van medewerker Management ondersteuning B (min Euro 2411, 30 tot max Euro 3631,83 bruto op fulltime basis). Zij bieden ook 9 weken als vakantiedagen aan, reiskostenvergoeding, opleidingsbudget, goed pensioen en mogelijkheden om door te groeien. Tevens zijn er ook mogelijkheden om thuis te werken. Kaarten (tegen een kleine vergoeding) voor evenementen die vanuit de AHK worden georganiseerd waarbij bijvoorbeeld, studenten optreden of anders soortgelijks. Mocht jij hun nieuwe collega worden dan vragen zij om een Verklaring Omtrent Gedrag aan te tonen bij indiensttreding.

Wie zijn zij?

Binnen de AHK (Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten) zijn de ondersteunende diensten centraal ondergebracht in het Servicebureau, bestaande uit de afdelingen Concerncontrole, Centrale Administratie en inkoop. Informatie- en Automatisering, Huisvesting en beheer, P&O, Communicatie, Onderwijs en onderzoek. Je krijgt ongeveer 100 nieuwe collega’s bij het Servicebureau. Ter ondersteuning van de verschillende afdelingen is er een Servicebureau Secretariaat. Het geheel wordt geleid door de directeur van het Servicebureau.

Medewerker Managementondersteuning (0,8 – 1,0 fte)

Solliciteer