Haal jij ook voldoening uit het ontzorgen van klanten en als klank- en vraagbord te dienen voor ex- en interne contacten? Diversiteit, vrijheid en zelfstandigheid passen je goed en daarin kun jij je focus en drive halen en behouden?

In deze functie is geen dag hetzelfde en heb je een grote verantwoordelijkheid voor de alle processen bij het invoeren van orders tot uitlevering naar de klant. In deze functie werk je samen met een team van 6 collega’s in een grote ruimte waarin het geluid wordt gedirigeerd door akoestische meubels. Muziek op de achtergrond en altijd wel een beetje rumoer om je heen maar in zekere mate. De sfeer op de gehele afdeling is laagdrempelig, gemoedelijk in een goed draaiend team dat veel respect voor elkaar heeft. Je bent de spil in het web en bent ondersteunend naar je klanten, collega’s op kantoor en andere vestigingen. Dit bedrijf is goed voor hun personeel en weet altijd mee te laveren wanneer situaties op het werk en/of privé veranderen. En voor wie zin en tijd heeft is er gelegenheid tot een vrimibo, gezamenlijke lunch of andere teambuilding festiviteiten. Tot je verantwoordelijkheden heb je meerdere taken tot je;

Functieomschrijving:

  • Je bent verantwoordelijk voor het gehele ordertraject van binnenkomst tot uitlevering
  • Je bereidt offertes voor en in sommige gevallen doe jij de follow-up
  • Het inkopen van onderdelen
  • Bij calamiteiten of spoed aanvragen, gelijk anticiperen en oplossen
  • Contacten onderhouden met leveranciers, collega’s in de buitendienst en klanten
  • Nauw samenwerken met je collega’s van de sales, monteurs en logistiek
  • Voorraadbeheer en levertijdsbewaking
  • Contractbeheer van service & onderhoud afspraken

Functie- eisen:

  • MBO- opleiding afgerond met een diploma
  • Je hebt enige jaren ervaring in een soortgelijke functie opgedaan.
  • Je beheerst goed Word en Excel, alsook ervaring met SAP is een pré.
  • Goede uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse en Engelse taal.
  • Je bent klant- en servicegerichte ingesteld en communicatief, sterk. Daarnaast ben je stressbestendig en makkelijk in de omgang.
  • Je bent 32 tot 36 uur in de week beschikbaar en woonachtig in de omgeving van Amsterdam- West.

Het aanbod:

  • Wij bieden jou een contract voor bepaalde tijd van 32 tot 40 uur in de week, met de mogelijkheid op verlenging voor onbepaalde tijd
  • Een passend salaris en een winstuitkering 
  • Mogelijkheden om hybride te werken
  • Ruimte voor professionele ontwikkeling d.m.v. opleidingen en/of cursussen die volledig gefinancierd worden
  • 23 vakantiedagen en 7 ATV dagen (bij een fulltime dienstverband)
  • Een premievrije pensioenregeling
  • In een grote ruimte is de hele divisie gestationeerd dat zorgt voor een open en gemoedelijke sfeer waarin samenhorigheid overheerst.
  • Leuk team en zij ondernemen diverse teambuilding activiteiten.
  • Het hoofdkantoor is gevestigd in Amsterdam en goed bereikbaar met openbaar vervoer alsook met eigen vervoer (gratis parkeren)

Administratief medewerker

Solliciteer